Gamla bilder

Jag orkar inte lägga in bilderna som jag har tagit idag så de får komma imorgon. Men jag kollade runder lite på gamla bilder och hittade några jättesöta på mig och Schakki. ( klickbara bilder!) Men de kommer i oordning i tiden!



Sen en på mig och en massa valpar fån C-kullen



Lilla lilla Samba som va en litenliten bebis på valpkursen.


En söt Schakki bebis


Detta är Amanda min syster, det är nog ingen som har träffat henne. Men det är för jättemånga år sen. Innan ofelia själv fick valpar va hon enormt glad i kanin och marsvins bebisar som vi alltid hade förr.


Detta är Ofelia Sally och Stoffe-Lina. Valparnas mormor blir det. Jag fick ta över henne när hon va 8 år tror jag nog hon var. Och hon lärde mig en massa saker. Men tyvärr glömde hon tillslut vem som tillhörde familjen och vem som inte tillhörde den. Så det bästa för henne var att få somna in.Och hon blev nog nästan 10 år? Eller jag har knaske fel. Men hon blev gammal iaf.


Vi brukade klä ut ofelia och Sally när vi va små när vi skulle iväg någonstans har jag för mig.


Här är jag och Lisa , Sally och Schakki !


Jag omringad av en massa C-kulls valpar.


ååååhhhwee. Guuuud så söt min samba va ! åååhwe. Mitt lilla hjärta. Inte konstigt att jag blev kär i henne!


Kontakten börjar tidigt eller vad säger du Schakki?!


Denna bilden på mig när jag fyller 13 år och Samba som är med och öppnar mina presenter får avsluta för nu ska jag sova ;D godnaatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0