Edina den Fina!

Idag har jag nästan inte varit hemma. så den tiden jag har varit med valparna har det varit med Edina. Så detta blir ett Edina inlägg. Och förresten, Igår kissade den lilla skiten på mig. hihi. Men bara för det var Edina gjorde det ingenting. Och sen kom hennes lilla lilla tunga och pussades och sa förlåt , hihi!

Men åter till idag. Först så gick vi upp på rummet för första gången någonsin! så la vi oss i min säng och mös och pussades! hihi. När vi hade legat där och hon blivit hur trött som helst och sen sovit en stund gick vi ner och tog fram Soritas alldra första koppel och halsband som jag fick med henne när vi hämtade henne och tog på Edina det, för jag visste att det skulle vara litet. Och sen gick vi ut på gräset utanför häcken. Där finns en lång gräsmatta typ. Och där gick vi. Och jag kan säga att för att vara första gången i koppel och utanför tomten va hon helt underbar! Min lilla bebis kan mycket hon !


och nu ligger alla små skitungarna och sover i sängen. Så en bild på de får avsluta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0