en utedag.

Idag har valparna varit ute HELA DAGEN! och de kom in för nästan 20 minuter sen nu. Så fort de kom in började de gnälla pipa och yla och ville verkligen ut igen. De är helt galna. Men nu har de nöjt lagt sig till ro och somnat alla i en hög.

Här kommer bilderna från igår och idag. Först från igårkväll. 

Här är Eddie & Ella


Kolla vilken flott bild jag fick på Enzo! Lägg märke till örat som är halvt uppe!



Bus med pappa är alltid kul!


Edina. Kolla hennes högra öra!




Nu kommer bilderna från idag. När jag vaknade idag, kanske lite väl sent, så var valparna redan ute. Mamma skulle köra och handla så jag passade de en liten stund. Nyvaken och allt. Och såhär söta va bebisarna när jag kommer ut till dem.
Ella&Eddie&Edina


Här är Eddie & min sötsöta tjej. Kolla ÖRONEN! aaaaaaaawe.


Här ser man att hon sticker fram sitt huvud långt så hennes nos ser jättestor ut.




Här är en väldigt nyvaken jag med hår som ett troll. Men min lilla Edina känner igen mig ändå och så får jag en , eller två, eller nej, MÅNGA pussar av henne. hihi världens bästa valpis!


Edina påminner väldigt mycket om en lokatt. Det är bara håret på örontippen som fattas. Den lilla "vikta" kanten ytterst på öronen är ju där redan. förstår ni hur jag tänker? haha


Två busiga killar som håller utkik på varandra och som snart springer på varandra och börjar busa.


Här kollar Ella väldigt snett på Edina som kommer mot mitt finger som hon biter på. Väldigt gullig bild.


Edina och Enzo har varit riktiga vänner idag. Gjort allt tillsammans och de skulle hela tiden busa.



gulliga Ella ligger och busar.


Ella och Eddie busar med mammas strumpa


Sen skulle vi ta ut valparna i trädgården. Men lilla lilla Enzo kände inte för det utan gick istället och la sig bakom korgen och sov där. När han sovit klar blev han helt chockad över att det inte fanns någon alls som va med honom. Så jag tog honom i koppel och halsband och ut och skulle gå. Men han kände inte alls för det utan ville bara sitta ner och käka på gräset. Men kolla på han urgulliga öra!!



Här är han hemma igen. Och mitt i skuttet fick jag honom. Suddig bild (som så många andra!!!!) men lägger ut den ändå.


Eddie&Edina värmde varandra under filten.


Här är Ella. Hon är så svart så man knappt ser henne! haha




Edina


Sista bilden idag får bli på Enzo.

Kommentarer
Postat av: Carina Magnusson

Vad gulliga dom är nu när öronen håller på att ställa sig

2009-06-20 @ 21:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0