Valpisarna

Idag har jag filmat och mösigt med alla valparna. Även min mormor har varit här och kelat med bebisarna. Hon har inte träffat de på jättelänge och hon tycker om alla! Så de har bara mösigt idag.

När jag vaknade idag började jag städa rent till de små grisarna. Som de skitar ner på en natt. De borde sova då !! Sen tog jag ut de på golvet. De har inte fått komma ut idag nu när det blåser och är kallt. Det har ju även regnat idag och de små liven ska inte bli sjuka!!

Nu ikväll har jag legat på golvet och valparna har klättrat och bitit i mig överallt! Edmond och Enzo är några riktiga skitungar. Och deras tänder börjar komma nu och de gör så himla ont när de biter!!

Men nu kommer det lite bilder. Jag har inte fottat så mycket på de idag, förutom bilderna med Izabella då. Annars har jag bara filmat. Men de få jag har tagigt kommer här.

Här på denna bilden ligger min pussoman Edina på Enzo och sover.


Här ligger Edmond och sover. Edina vaknade när jag tog den förra bilden och här i hörnet ser man hennes enormt stora öron!


Detta är Ella. Hon ser så stor ut !

Kommentarer
Postat av: Hanna

Min lilla Ella ser ju redigt stor ut där hehe :)

Kramar Hanna

2009-06-12 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0