Resande öron&Rymmande valpar.

Åh jag är så lycklig. När jag vaknade idag möttes jag av en liten liten flicka som heter Edina och som hade rest sitt ena öra. Ni ska se så söt hon är!!!  Jag tror att det kommer in en bild senare om jag hinner.

Det är ju trots allt Midsommar idag och jag tror jag ska iväg till min kusin när mamma tyvärr ska jobba :( Så det blir roligast att vara hos kusinerna då. Vem vill inte äta nypotatis?! och dill och gräslök?! och vem vill inte ha jordgubbar och grädde till efterrätt??!   mmmmmmmmmh. Såååå goott. Längtar till jag kan få börja äta. Och igår fick tillochmed valpisarna lite gott i maten. Mosad makrill. De lever i lyx här.

Och förresten, imorse när mamma vaknade och gick ner. Hade valparna rymt!! Tre var i stora rummet och en i hallen.  Viilka busar. Vi har ju fått sätta ett extra galler för att de inte ska rymma. Men för att ofelia ska kunna komma in till de måste där vara öppet lite. Och den lilla platsen har de rymmt ut från de små busungarna.

Men som sakt, ska se om det kommer in några bilder idag annars blir det nog imorgon. För ni måste få se på Edinas söta öron! och Enzo reser nog sina imorgon eller på söndag. så gulligt!

Vi har också skickat iväg bilder som ska framkallas. Bland annat bilder till valpböckerna. Så jag ska börja renskriva de och sen blir det snart bilder som läggs in och böckerna kommer bli så fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0