mot FÄSTINGAR!

Jag har en sak att säga! för några dagar sedan fick jag en fästing. Och jag trodde verkligen att jag skulle dö. Jag hatar att någon ska ta bort något på mig eller något sånt. Så jag väckte mamma men lät inte henne ta bort den eftersom jag är en sån mes. Efter 20 minuter gick mamma upp och sov igen och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag ville verkligen inte se den så jag tog en tuss med Alsolsprit. Satt på fästingen och sen ett plåster på där och sen gick jag och la mig.

Nästa dag kom mamma och skulle väcka mig för att då dra av fästingen men den va död! jag hade supit ihjäl den! Så om jag någon mer gång kommer att få en fästing ska jag fortsätta att göra så. Det va väldigt bra tycker jag! Vi slapp dra av den utan den bara dog där. Såå himla glad jag blev efter det! Det borde ni prova ni! :D hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0