lite om valpisarna

Valpisarna är helt underbara nu! När jag kommer hem från skolan eller har varit ute en liten stund i trädgården, går jag till valpisarna som står mitt i köket. Så sätter jag mig på golvet framför "buren" och så kommer de så fort de kan. Och så börjar de pussas och pussas och pussas ännu mer! Och den som pussas mest är Edina! självklart. hihi.

Och vet ni alla , Enzo, är den KAXIGASTE som finns!! han går och biter i alla, och morrar och skäller. Riktigt attiyd har han.
Ella är den lugnaste av de. Hon tar dagen som den kommer och hoppas allt ska gå bra.
Edina är den som är mysigast. Hon är lugn men ändå väldigt busig. Och hon är också den som är mest retsam av alla. När hon är ute på golvet när de andra är där inne springer hon runt buren och retar de andra som bara skriker över att få komma ut!
Och sist och minst är Edmond, som nu ska bli kallad Eddie då han ska heta det när han flyttar, är den som är precis som Ella. Lugn och tar det som de kommer.

Dessa valpar är en kull som är väldigt rolig hiih. Nej nu är jag trött på att skriva igen. Om ni undrar så va min klassresa helt underbar och vi sov ingenting på natten, och det förklarar en hel del varför jag inte orkar blogga.

Imorgon är det min skolavslutning och på fredag är det amandas student. Så jag hoppas verkligen att jag hinner fotta valparna också. För jag tror att de som händer nu innan helgen kommer vara det som finns på mina bilder. Någon gång i helgen kommer det bilder. Annars efter.

Ha det så bra till dess. hihi

Kommentarer
Postat av: Carina Magnusson

Märket oxå när vi var hos er sist att han är en liten tuffing, Enzo... Ska bli intressant hur han och Tyson kommer att leka nästa gång vi kommer och hälsar på /Carina

2009-06-10 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0