den blivande familjen.

Hoppas ni blev glada för alla bilder som jag la in igår trots att jag hade så brottom. Valpisarna har varit ute mycket idag då det varit fint väder på eftermiddagen.

För någon dag sedan så tog jag denna väldigt roliga bilden. Jag vet inte ritkigt vilken dag men det va inte så länge sen för jag la in den nyss från min kamera. Den är iaf på Ella Enzo och Edina som ligger underst. Undra om denna ställningen är skön att ligga på?


Och jag tog på den vakna lilla bushunden Eddie på samma gång.


I måndags, Eller nej det kan inte ha varit i måndag? Jaa iaf nu någongång i veckan kom Enzos blivande ägare hit och hälsade på. Jag hade så klart brottom iväg till en kompis så mamma tog över kameran och fottade. Och sa till mig på kvällen att jag SKULLE lägga in bilderna som hon tog. Mamma var nog stolt över sig själv att ha tagigt de. hahha, nej jag skojar men hon sa till mig att lägga in de. De har en liten chihuahua på ett år tror jag? som har följt med varje gång och hälsat på sin blivande lillebror. Så här kommer de bilderna. Så jag hoppas det är okej att ni kommer med på en bild.



Kolla här, det ser ut som om Tyson ( chihuahuan ,som jag tror stavas så) ger Enzo en puss.




Sista bilden nu , Och snacka om att detta ser orättvist ut för de små valpisarna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, sista bilden var ju för gullig :) ..

2009-06-19 @ 09:54:46
Postat av: Carina Magnusson

Vad bra bilden blev där Tyson pussar Enzo :-)

2009-06-19 @ 10:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0