Lördagens bilder.

Nu sitter jag nere i soffan och kollar på Beck. Ett avsnitt som jag redan sätt minst två gånger. Det är lite synd. Men nu kommer det lite bilder från i lördags som jag tog.

Här har Ella precis åkt och Edina tyckte det var gansa tråkigt att vara själv i buren.


Sen fick hon komma ut och mysa med mig i hängmattan. Och när det inte räckte blev det att hon låg under mig och mös istället.



snygga Schakki fick också komma med. Eftersom Edina är så svart blir bilderna inte alls bra på henne. Så jag ändrade lite med kameran. På de oranga blev det mycket finare bilder men på lilla Edina va det samma sak. Jag får väl hoppas att det blir bättre senare.


Ser ni skillnaden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0