varm dag.

Jag vet att det var ett tag sen nu. Igår va det 30 grader här i Åstorp. Och idag va det 32. Så det känns skönt att ha en fläkt som blåser på en när den är riktad mot mig.  Men aja. Igår när det va så varmt va valparna helt slut. Det va nog alla för den delen men de orkade knappt busa de små gullungarna. Så fick några gulliga stilar på vissa.

Detta är edina


Och ella .



Syster med familj kom och sa hejdå till valparna.












När det är dags för mat blir det värsta cirkusen. Alla springer runder och hoppar och slår volter.




Kommentarer
Postat av: martina

Denna hundrasen kan vara någon av den finaste som finns! Jag är väldigt inriktad på att köpa just denna rasenn lite senare i mitt liv. Är den lätt skött? :)

Väldigt fina bilder på underbara valpar. :D Gillar speciellt dom svarta! :D

2010-01-31 @ 00:15:06
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0