Besök från USA

Idag ringde först lilla Maya till mig. En femårig flicka som ville leka med mig. Och så kom hon. Sen kom syrran och hennes lilla familj. Sen kom min morbror och hans fru. Och sen kom min mammas moster från Helsingborg också. Hon har en dotter som flyttade till Florida för länge länge länge sen. Det är ju mammas kusin. Så när hon åkte hit idag träffade hon en massa folk. Två kusiner också. Det är ju alltid kul att träffa!

Hon hade med sin enormt söta Chihuahua Harold också. Här kommer en massa massa bilder som jag tog på våra hundar och den lilla Harold.

Schakki brydde sig inte alls om att det kom in en annan hane till hans andra fyra tikar och det är så kul att vem som helst kan komma in på tomten som om ingenting. Jaa men nu kommer bilderna.



Jag tror inte att han har sätt och träffat några marsvin och kaniner förrut. Han ville inget annat än att gå in till de små liven.







Ser ni att min lilla 10 veckors bebis är nästan lika stor som Harold. HAHA





Sista bilden får bli när den chokladbruna gulliga hunden rullar sig. Men visst är han SÖÖT!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0