I tvååker dag 1

Idag när vi kom var vi ute med hundarna och gick jag och mamma. Men tyvärr missade vi att man kunde sätta upp tältet på utställningen idag. Så vi får gå upp tidigare imorgon och göra det. Men gud så kul det ska bli. Även om det kommer gå dåligt kommer det inte spela någon roll. Det känns som om vi är här för att ha mysigt och campa.  Men nu kommer lite bilder. Vi har inte tagigt alls mycket idag men det blir fler imorgon. Det tar väldigt lång tid ladda upp en bild eftersom internetet inte är så snabbt här. Men jag sa försöka.

Här sitter min pappa, Med en hund på varje sida.





Och nu säger vi godnatt och imorgon blir det en tidig och lång dag. Och förresten, just nu ligger jag och har tre små hundar i min säng. Och jag själv, får knappt plats. tihih. Vilka busar.

Kommentarer
Postat av: Agneta Spiik

Hej hade hoppats på att ni skulle ha upptaterar hur det gick i Tvååker,jag är så nyfiken

lycka till i morgon söndag om ni ska ställa då också

ha det gott hälsn Agneta och Glittra

2009-07-10 @ 20:31:31
URL: http://www.kennellaminic.se
Postat av: Maria Larsson

Va mysigt ni verkar ha =) Ses i morrn!

2009-07-10 @ 20:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0