lämna ifrån en bebis??!

Idag har vi varit på ett litet kalas hos min kusin. Och imorgon ska vi lämna min lilla bebis där! åh saknar henne redan! Jag vet hon kommer ha det jäääätteeebra där. Men vem vill lämna sin 9veckors valp i fyra dagar lixom?

Imorgon ska jag upp tidigt och börja packa och allt sånt och sen när pappa slutat jobbet klockan fyra bär det av till Falkenberg! Vi ska ha det så mysigt där jag mamma pappa och mittlarna.

Jag tror inte att det fungerar att lägga in bilderna på denna datan för det finns ingen CD"öppnare" så jag kan inte installera kameran. Men jag ska försöka när vi är där. Annars kommer jag skriva lite om hur det går. Jag har tagigt med min systers usb så jag kan vara inne på internet. Väldigt väldigt kul. Eftersom jag ska vara där själv vill jag vara vid datan ibland och ha det kul :D

Men nu ska jag stänga av min lilla data sen hörs vi imorgon kväll eller på fredag efter hundutställningen i TVÅÅKER.

Kommentarer
Postat av: Reneth

Lycka till i Tvååker :)

2009-07-09 @ 00:10:44
URL: http://www.svenssonstassavtryck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0