bara två kvar.

Det känns så tomt nu att bara ha Ella och Edina ute i den stora hagen. Idag är det ocså över 30 grader och tjejerna bara sprang runder och busade i 20 minuter sen slocknade de och fick komma in i buren igen.

Imorgon hämtas Ella och sen är det Edina som bor kvar. Åhh, det ska bli så mysigt att ha henne på mitt rum och få henne att sova i min säng. Men jag är nästan säker på att hon hellre vill ligga och sova med Samba speciellt nu när det är så varmt. Och just nu så sover tjejerna och sen ska vi bada Ella idag eller imorgon.

Nästa vecka är det ju hundutställningen i TVÅÅKER som Samba förra året blev champion i. Och vi sa ställa Schakki och fodertiken Dazy. Men Samba och Ofelia får följa med och vara stöd och lilla Edina får stanna hos mina kusiner och mysa där med dem. Men jag ska ha med laptopen så det ska bli bilder för varje dag där då! jättekul! hihi

Men nu ska jag sluta. Så får vi se om det blir badbilder idag eller om de kommer imorgon. Ha en fortsatt trevlig sommardag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0