Andra snön och bus!

Igår kom den första riktiga snön. Som tyvärr försvann direkt igen nästan. Och idag vid 2 tiden böjade det snööa som tuusan, Och det snöar ännu. sex timmar efter. Deeet är sååå mysigt och jag ÄLSKAR snön!

Så jag ringde mina flickors kusin och min kusin, som senare kom till oss och så gick vi upp till skogen. Vi gick en lång runda på en timme nästan och sen gick vi till en stooooor gräsplätt. Egentligen är det en hästplats. Där hästar tävlar och allt. Men vi stack dit och hundarna sprang runder som galna idioter. haha !

Mogge som är en pudel blev fuull av snöbollar på sina tassar. Stackars lillkillen. Men nu är vi hemma och jag har legat under täcket i sängen en stund och blivit varm. Men jag har blivit såå trött över att ligga där så ska minsann gå och sova snart. Skolan börjar imorgon tidigt och jag måste gå upp vid 6. Och jag kääänner inte för det när man kan vara hemma hos hundarna och asta snö :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0