Bildbomb 30-7de.


Nu var det väldigt länge sen jag skrev. Solen har skinit och det har inte varit så mycket data. Och när det varit det så har jag inte orkat blogga. Men sen denna månadens början så har jag inte lagt in en enda bild förutom på Edina. Så det kommer bli en bloggbildbomb nu. Lite text och mycket bilder. Och sen ska jag försöka uppdatera oftare. Men det är så att min kamera inte går som jag vill. Och nu väntar jag bara på att mamma ska följa med mig till affären så vi kan prata med dem.

I slutet av Juli fick Edina sin 12 veckors spruta.



Detta var nog på kvällen. Schakki och Edina



En annan dag ( fredag eftermiddag) när mina små drottningar leker. Edina är snart större än Samba. tihih




Fredagen fyllde min kusin Lisa 16 år. Grattis till henne. Och det var kalas där. Det fanns även en boxer valp. Inte min typ av hund men han va ritkgit söt! Det sa vara PÄLS och inget dräggel! haha



Mamma och jag passade även Izabella. Så hon åkte med oss dit. Och självklart va Edina med.


Här är min mormor Izabella Edina i soffan och jag.





Någon annan dag kom Dazy på besök. Syrrorna leker riktigt nu. Nu när Edina inte längre är rädd för henne mer.


Vadå att Izabella är en busunge? som älskar hundarna? tihih.



Detta är ännu en annan dag. Men innan tisdagen. Det är inte lätt att fotografera alla.



HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAH ! jag kan INGET annat än skratta när jag ser denna bilden! hahahahaha




Här har min lilla bebis övernattat på sjukhuset och när hon kom hem igen blev hon bortskämd. Hon och jag va vid min lilla laptop när syrran satt mittemot med sin.


Ojsan, en valp vid laptoparna på köksbordet? Tur att inte pappa såg det !


Och den lilla stackaren fick bara gå i koppel i trädgården de första dagarna. Och det var något hon ABSOLUT inte tyckte om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0