Samba i höglöp

Jag tror inte jag har sakt det innan men Samba är i höglöp nu! Schakki piper och piper och Samba bara dansar för honom. Men nejnej ! inga valpar på min lilla tös!

Det är ju lite jobbigt nu när man får ha de uppdelade. Det är jag inte så van vid. Men det får man ju ha nu när det är som det är. Hoppas det snart är över så man slipper ha en inne hela tiden när resten är ute så det inte händer en olycka där ute.

Nu bär det snart av till helsingborg igen. Fotbolls match på Olympia.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Jag är intresserad av att köpa en tysk spets och har följt din/er blogg och hemsida under en längre tid nu. Jag undrar hur ni planerar med valpar framöver och vad priset ligger på ungefär? Skulle vara väldigt tacksam för svar! [email protected]

2009-09-07 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0