Valparna 12 dagar.

Någon liten glimma syns i nått öga. Om några dagar öppnas några ögon.
De växer , men inte så det knakar.
Men dom är mätta och goa , tysta och nöjda.
Ikväll sticker jag och maken iväg med husbilen och lämnar Andrea
här hemma med ALLA hundarna. Semester MAO.
Hoppas hon är bättre på att fotografera än jag hahaha.
Men , men , här är det bästa jag kunde åstakomma idag.
Får ladda min riktiga kamera istället för mobilen.
Måste ju börja med min Svea.
 
 
Creme hanen.
 
Mörka hanen utan ngt vitt på bröstet.
 
Hane med lite vitt.
 
Störst är sista mörka tiken.
 
Trevlig helg alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkar redan se en PUSShund där =D

2017-03-03 @ 23:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0