Valparna 4 veckor och 1 dag

Jag är fortfarande helt förkyld med en kråkröst men vad spelar det för roll ? Världens sötaste valpar är friska och krya och helt busiga.

Jag har varit på Ullared idag och köpte bland annat en massa massa valpleksaker. Och alla är omtyckta och ligger i hela valphagen här inne och några där ute.

Jag är verkligen riktigt sur på min kamera nu och jag väntar bara på att pengarna ska komma till mig ner från himlen som regn så jag kan köpa en systemkamera och fotografera en massa BRA bilder. Men nu kommer det bilder. Och jag lägger in de även om de är suddiga. Man kan ju ändå se men kanske inte så roligt att ha på datan. Men att se de en eller två gånger gör väl ingenting?

Denna ställningen som Enzo låg och sov imorse innan vi körde iväg var så rolig så jag skrattade.



Här blir han anfallen av SUDDIGA Ella! Bliir skit sur på min kamera!!!


Edmond & Edina


Ella till vänster.


Och självklart ska min ÄLSKADE Edina vara nära mig hela tiden! och hon är också en riktig pussgurka. Och vill pussas hela tiden! Hon älskar mig redan! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0