Borstning nu.

Jag fick äran att borsta Schakki igår. Tog hur lång tid som helst men han blev väldigt fin av den pälsen jag tog av. Mamma tog lite bilder på oss och alla hundarna. Mamma sa också att Schakki blev sur när man borstade honom. Men nejnej, mig pussade han bara och blev jätteglad. Men måste nog borta honom lite till någon dag för det har inte försvinnit allt. Knappt hälften av all päls försvann. Lägg märke till all päls.

Ingen kan väl säga något annat än att min SAMBA är den finaste hunden?! Utan henne kommer jag inte klara mig, Hon är liksom en del av mig! :)


Kolla på denna bilden, Ser ni att Schakki pussar mig ?


Sistabilden som mamma tog var på lilla Edina .


Kommentarer
Postat av: Carina

Hehe inte en liten hög med päls där ligger. Enzo har knappt någon päls, fördelen med detta är att han inte fäller :-) Så stor och fin Edina är. Hoppas hon mår bättre i knäet

2009-09-20 @ 13:10:11
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0