Oj , 5 dagar sedan sist.

Nu var det 5 dagar sedan uppdatering , fy , inte OK.
Men även uppfödare har jobb hahaha.
Och jag är arbetsplats och skyddsombud på mitt jobb , och senaste
veckorna har det varit många möten och i torsdags en heldagsutbildning.
Igårkväll precis innan jag skulle vila lite innan natt jobb  ringde det på dörren.
Det var 2 stycken kennel konsulenter.
De fick komma in och gick igenom mina avtal och papper och jag blev givetvis 
godkänd. Igen. 3 :e gången de var här, men några år sedan sist.
Så , nu tar vi igen det med en bildkavalkad.
Alla bilderna är tagna nu ikväll.
Valparna är 5 veckor och 3 dagar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Herregud så söta... dör sötdöden!

2018-10-23 @ 21:36:02
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0