12 veckor.

Detta ska var en rolig blogg.
Men idag skriver jag mellan tårarna.
Min mor är svårt sjuk och jag har en tung börda.
En börda som jag vill ha då jag  älskar min mor.
Familjen är värst , finns ett ordspråk som säger, men
den är också den bästa.
Jag jobbar med sjuka människor och jag tycker det är naturligt
att ta hand om sjuka ,men med familjen blir det anorlunda.
Jag satt hos min farmor när hon dog och gjorde henne fin och klädde henne
 i hennes finaste dress.
Det är väl en yrkes skada , men jag gillade det. 
Min farmor fanns hos mig in i det sista , fast vi haft våra duster .
Nu är ju jag fullt klar med att min mor kommer fixa detta, med mycket stöd,
och cellgifter , vi klarar detta och till sensommaren , njuter vi med ett glas Rosé
och en good grillat kotlett.
Kram alla.
Här en bild från idag då mitt lilla hjärta/monster blir 12 veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0