Ute bilder

Hej!
Idag är jag uppe tidigt, vilket jag börjat med nu när valparna väcker mig vid 7 varje morgon. 

De har varit ute och kissat, fått mat, varit ute igen och snart är det de vuxnas tur. 

Om några timmar ska O-kullen till veterinären för första gången och jag ska med mamma. 

Jag har haft fullt upp hela veckan! Valparna ska in och ut, in och ut. När de ätit, sovit, lekt eller när de bara hållt sig ett tag. 
Det är svårt för mig som uppfödare att få fyra rumsrena valpar men såklart gör jag mitt bästa 😃👍🏻 den mesta av träningen får ni valpköpare stå för 😂

VARNING FÖR MÅNGA BILDER!! 

Nu kommer massa bilder från när jag varit ute med de och lekt.

Fina polly



Lille Petri 

Tar ut valparna i denna transportbur.


Kolla in rumpan!! 😍






Aurora kom såklart och hälsade på.







Ny dag och ute tidigt innan solen kommit fram😩❤️

Snäääällla släpp in oss!

I onsdags fick de en liten hage på min lilla baksida. 









Torsdag 




När de är inne vill de ut och när de är ute vill de in 😂



Fredag förmiddag kom aurora med sin kompis som också ville klappa valparna












Det var de bilder jag har tagit i veckan. Hoppas ni får en underbar helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0