Sovtider

Godkväll!

Här sitter jag hemma, rädd för att gå för mycket pga risken att svimma igen, har ingen aning när det kan komma eller vad som utlöste svimningen men jag vet att det var fruktansvärt och är fortfarande. Har en svullen och blå axel fortfarande men den är på bättringsvägen och snart borta helt. 

Mina fyra valpar går alla upp i vikt och de två orangea är ca 30gram större än de två cremen. 😍 

Här har vi lille Deebo i solen. Orkade sitta ute och ladda batterierna en stund innan jag fick gå tillbaka till soffan igen. 
Imorgon är det röntgen som gäller på honom. Trots att han är två år har vi inte kollat honom tidigare men nu äntligen bestämt oss för att göra detta. Håll tummarna för oss! 

Jag myser med bebisarna och tar de en och en och myser i soffan framför tvn varje dag. 

Tog några bilder ikväll på bebisarna. Inte många men imorgon ska jag och mannen ta lite fina profil bilder på de små! Håll utkik då! 😍

Här är lilla Polly.


Söta Pira. 


"Villinteliggastill" Plex


De två fina Petri & Polly. 
Det är Petri längst ner i bilden 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0