Nattuggla

Jag har blivit precis som mamma, en liten nattuggla. Somnar sällan eller aldrig innan 12, det går bara inte helt enkelt.. 

Min man åkte iväg till arbetet nu ikväll och jag blev själv hemma med mina älsklingar, min lilla familj. När jag sen blev rastlös vid 12, åkte jag till mamma och pussades på hennes små valpar. Eller nej förlåt, jag blev uppäten och tuggad på 😩 

De är i en sådan underbar ålder nu och ska verkligen börja testa gränserna och göra det som de vet om att de inte får. 

Här kommer några bilder på mammas monster. 

Ser ni vilken valp som är er? 😍

En galen pussgurka, 😍


 
Lilla Elza är fortfarande en valp även hon, en busig och helt underbar sådan! 

Hon agerar "valpvakt" och hjälper Fiddeli mycket. Ligger gärna på golvet och låter de busa med henne, fast på hennes villkor! Annars blir det en liten sir tugga hihi, en snäll sådan! 



Världens bästa mamma med sötnosarna! ❤️



Nu är klockan 03:10 och jag är inte ens trött... Hatar livet som sjuk, vill bara bli frisk och kunna börja leva igen, ett normalt liv som en 21 åring ska göra. Dock är det året snart slut men får hoppas 22åringen kommer vara frisk! 😁😁 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0