"Kusinen" på besök

När mina valpar varit ute i buren några timmar kom Aurora på besök, såklart! Och ville hoppa in i buren till de små och gosa lite.

Hon gillar "sin" Polly extra mycket eftersom det var hon som bestämde att det skulle bli just en liten Polly.



Efter bus är det, såklart, massa massa sömn som gäller för de små. Även om det inte är länge de busar är det tillräckligt för att de ska slockna på just det stället de är på just då. 


Efter en tupplur är det mat.

Pira ligger och sover på sin bror.

Ja ni kan väl tänka er var jag varit nästan hela dagen idag? I valphagen såklart! ❤️
Lille Plex äter, vilket han gör rätt i eftersom han är minst. Och lilla Polly ligger och sover vid mitt ben.


Fina Plex 

Och nallebjörnen Petri. 


Igår ville jag ta en bild med Pira, men hon tyckte det var tråkigt att vara med på bild hela tiden 😍 fast jag vill fånga ALLT! För min egen del men även för er, ni som väntar och följer er blivande bästa vän, eller ni som följer för att få er dagliga intag av socker och skippa godiset 😂👍🏻 



Nu är det hög tid att kämpa emot piggheten & gå och lägga sig.

Det lär komma fler bilder på de små imorgon ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0