2 veckor

Godkväll.
Det är otroligt så snabbt valparna växer. Igår när jag la mig var det bara lille Plex som hade båda ögonen öppna, de andra tre hade små små öppningar men långt ifrån helt öppna, och idag när jag vaknade och kollade till de, hade ALLA ögonen öppna och är nu helt underbara. (Lite mer nu när de går runder) Ja det är sant! På en ynka natt gick de från råttor(alla kallar de råttor 😩) till små hundar! Tjejerna försökte tillochmed flera gånger "rymma" ut ifrån lådan. 

Jag försökte ta någon bild idag på de men helt själv är det svårt att få till någon bra bild, så det kommer i dagarna 😃 tills dess får ni nöja er med dessa underbara bilder!

Kan ni förresten känna igen ER valp? ❤️ Jag kan se vem som är vem, kan ni? 

Som vanligt, har vi först lilla Pira. Hon vad den som tyckte det var mest spännande ute på golvet och gick under en del, därav så många bilder.








Polly




Petri (Sam). Åh det känns så konstigt att kalla honom för samma namn som jag kallar min man! 😳 







Och lille Plex som var hungrig och bara ville sutta på filten.




Nu är klockan 3 på natten, eller morgonen för vissa, och jag ska nu ta mina sista tabletter och gå vidare till sängen. 

Trevlig helg på er så hörs vi i helgen igen! 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0