Ute bus

Igår när värmen lagt sig lite, valparna hade sovit hela dagen fanns det så mycket energi i deras små kroppar att det inte var sant!!

Min kusin Lisa som var på besök hjälpte mig med monsterna, ja de var riktiga monster igår!!, och vi FÖRSÖKTE ta bilder på de men med all den spring i benen som de hade var det nästan omöjligt. 

Vi fick några bra och vissa mindre bra men jag ska lägga ut så många som möjligt! 
Dessa bilderna är också de sista bilderna där ni kan se skillnaden på öronen på Pira & Plex, för de vaknade båda idag med stående öron 😍😍 

Först blev det kvällsmat ute, perfekt att äta ute så de sedan kan göra sina behov direkt. 😝

Här har vi söte lille Plex




Plex, som har en enormt fin päls!! 😍




Den mest energirika valpen jag någonsin varit med om är Polly. Hon har så mycket energi och är sååå glad om hon får springa loss hur hon vill. 

Stå still?! Aeh Nej! Jag måste kolla vad de andra gör!


Sist och absolut minst är lilla Pira.
När jag kollar igenom alla bilder ser jag att vi missat ta en framifrån bild, men det kommer fler 😁
En väldigt snygg stå har hon fått in.

Som ni ser, de ville inte vara stilla, utan springa och busa hihi


Här har vi mina (än så länge iaf) små creme bebisar.
👈🏼 Plex & Pira 👉🏼




De orangea galningarna! 😎😎 
Frustrationen över att inte få springa gick ut över den andra, som blev ännu mer arg, som gjorde den andra argare.
Mina små änglar 😇😇

👈🏼Petri & Polly 👉🏼



En fin och bra bild med LUGNA valpar fick vi till innan de fick springa vidare.


De fina tjejerna ❤️❤️


Och söta killarna❤️❤️

Sen, när vi efter låååång tid fått våra bilder blev det ännu mer bus. 

En foppatoffel är det bästa som finns! 


Sambas rakade nacke med det hemska såret

En galen Polly långt bort som bara springer, utan egentligen veta var....

.... Men hon kommer när man kallar på henne och springer tillbaka allt vad hon kan.







Puss



Valpar har något speciellt med hår.





Systrarna bråkar. 

Ikväll när jag tittade till valparna hittade jag Pira med en bitring runt sig!!? Fråga mig inte hur det gick till för det var klurigt att få den av henne men hon va söt 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0