Sur mamma

Oh vad Edina är sur! Hon gillar mig inte alls nu när jag lämnat två av hennes valpar. Hihi. 
Hon tittade inte alls på mig på väldigt länge.


Då kom Samba och pussade mig och såklart ville sura Edina med, 

Denna blicken Edina gav mig säger mer än tusen ord!


En tass som säger att jag ska sitta still och inte öppna dörren så en bebis till försvinner


För att ändra energin och göra att hon "glömmer" killarna, togs de två som var kvar ut på lek. 
Regn, blött och slaskigt, men nöden har ingen lag för små valpar, de ska ut i ALLA VÄDER! 
Det är bara på med gummistövlar och ut i regnet.




Sura tant samba får nog av de små busarna ibland 😂

Sen blev det en lång runda med de vuxna. Nu är vi blöta och kalla och bäddar ner oss alla i soffan ❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0