Sommar värme

I två dagar har vi haft ett underbart väder!! 

I tisdags var valparna ute HELA dagen i hagen på baksidan. De åkte ut halv 10 och kom in klockan 6 när det började bli lite kyligt 😃

Snacka om att jag hade glada och lyckliga valpar!

På kvällen fick alla mysa i soffan med mig i en stund, de var så mysiga och trötta och bara ville ligga fint 😝

Här är söta Polly

Igår var de också ute nästan hela dagen. De åkte ut på förmiddagen och fick in en vända vid halv 3. Då skulle Samba till veterinären och allt såg tack och lov bättre ut ❤️

Såhär sura var de när jag släppte in de när de inte hade lekt klart ute.
Jag kan ju säga att ni är glada att ni inte hörde som de SKREK över att få gå in. Hihi. (Känner ni igen er bebis? Polly och Plex med båda öronen uppe.)

När jag kom hem var de ute igen och sov skönt hela kvällen och natten 😍

Mina hundar älskar de vita benen med kyckling runt om, men nu när Edina får ben, ställer hon sig utanför valphagen och ska in och ge allt hon får till sina bebisar. Igår blev Pira den lyckliga som fick favoritbenet ❤️

Igår var det för första gången så fint väder här att det gick att sola, ganska sjukt att den dagen var den 10 juni! Men den var såå välkommen! Under tiden som jag solade låg valparna under parasollen och sov 😍


Här biter Petri (Sam) i Edinas svans och polly fjäskar ❤️



På kvällen igår åkte jag med mina två killar till Helsingborgs finaste plats. Gröningen, där finns en lång väg som går längst hela kusten.
Där gick vi och tog en glass, Deebo lekte på murarna och även han fick lite glass. 
När de blev lite kyligare blev det kaffe och varm choklad för mig som fortfarande inte blivit vuxen. 
Lägg märke till Danmark precis under Deebos öra ❤️


Idag har inte solen tittat fram ännu utan det har bara blivit en liten stund ute för valparna, kallt, blåst och molnigt. 
Tur de har en stor hage här inne som de kan busa i också ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0