Andrea's familj

Hej alla bloggläsare! 
Nu är det Andrea som skriver och kommer fortsätta att göra det tillsammans med min mamma. 
 
Började skriva i bloggen men sen blev det lite bloggtorka för mig och mamma tog över. Men nu är jag tillbaka i samma veva som min första egna kull, den blivande P-kullen, ska födas hemma hos mig. Har varit med i födseln på alla våra kullar men nu ska min lilla Edina få sin tredje kull här hemma och jag längtar något fruktansvärt efter de små. 
 
Tänkte skriva lite om mig och hur mitt liv ser ut för er valpköpare som inte vet så mycket om mig men även för mina blivande valpköpare. 
 
Jag är 21 år och bor 10 minuter ifrån mamma tillsammans med min man och våra tre hundar Samba, Edina och Deebo samt katten Siri. 
 
Min äldsta hund är mitteln Samba som blir 10 år i slutet av september. Mamma köpte henne till mig när jag var liten och sedan dess har vi alltid gått sida vid sida och kärleken mellan oss är enorm, och det ser alla runt omkring oss. Hon är svensk utställningschampion och älskar att visa upp sig. Hon har tyvärr patella luxation och epilepsi och lever tyvärr på sin sista tid, så länge hon känner glädje och lycka i livet får min bebis finnas vid min sida! ❤️ 


Min andra egna hund är vår egenuppfödda Dazzling flash Queen of Edina, som fyller 6år i början på maj. Vår första tid tillsammans finns i bloggen under kategorin E-kullen. Det är nog även roligt för framtida valpköpare att se hur deras hunds mamma såg ut som valp. 
Även Edina är svenskutställningschampion. 
 
 
Sista och yngsta hunden i familjen är vår "lillebror" Deebo, som är en tvåårig rottweiler. 
När vi hämtade hem honom var han 9veckor gammal och mindre än lilla samba på 30,5cm hög. 😍 och nu är han en stor kille på över 50kg. 

Sista djuret hos oss är fina lilla Siri, som blir två år i augusti. Hennes pappa är perser och skogskatt och hennes mamma är en renrasig mainCoon. Hon är helt underbar! 

Detta var min mysiga lilla familj. Kommer lite fler bilder på alla tillsammans och imorgon kommer lite bebismagsbilder på Edina. 😃 





Kommentarer
Postat av: Heléne

Bra skrivet Andrea.
Givetvis är ditt hem oxå öppet för valpköpare när valparna är gamla nog.

2015-04-13 @ 11:53:50
Postat av: Aurora

hej jag vill att ena valpen ska heta polli. tack

Svar: Va fint Aurora. Ska berätta för Andrea.
Andrea Svensson

2015-04-20 @ 20:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0