Utflykt.

Igår var vi i Hembygdsparken i Ängelholm. Jag , mina 3 flickor och de 3 barnbarnen , min mamma och flickornas kusin Lisa.
Det var underbart väder , vi hade en mysig promenad och åt fina glassar.
Här matar Fiddeli och Aurora bambi.
 Alla 3 barnbarnen kollar de vackra bambina.
 
Vaddå bambi, vem bryr sig , hihi, vi är inga jakthundar.
 Aurora och en mycket nyfiken men vänligt sinnad Miriam kollar in bambi. Ingen av hundarna varken morrade , skällde eller gjorde utfall. De var dock mycket nyfikna på alla djuren, även kaninerna och alla olika fåglar.
 Izabella och bambi.
 Aurora , Amanda.
 Mina fina barnbarn.
 
5 troll , jag och min mor och barnbarnen.
 Miriam och Ofelia.
 Ofelia älskar sin matte <3 .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0