Dagens bilder.

Ikväll kom kameran med ut i trädgården.
Skulle haft med den innan idag. Då gick vi alla till mitt jobb och hälsade på pensionärerna. Dom är mycket givmilda med sina pussar , hundarna. Dom gillade mina gamla vänner.
Fiddeli har tappat mer än pälsen , hennes nos har mist en del pigment oxå.
 Fullt ös på Miriam.
 Vackra Ofelia.
 Schakki passar som vanligt sin boll.
 Fiddeli har börjat gilla en lite mindre boll.
 Mor o dotter.
 Söta Miriam i närbild. Hon börjar få lite vuxen drag.
 Miriam är min nya spår hund .
 
Åh, mor, bjud på det ruttna äpplet.
 Min nakenfis Fiddelisan.
 Lilla Miriam snart 4 månader.
 
Nu en rolig bildserie på Miriam och Ofelia.
Ofelia tuggar ett ben och Miriam vill ha. Snälla Offi bjuder till slut på en bit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0