Kiwi och Mango.

Jag beslutade då att skaffa 2 marsvin. Har länge saknat de små gnagarna i mitt hem. För att det ska låta bra säger jag att jag skaffat dom till mina barnbarn och givetvis är det deras. Men det är ju jag som vill ha dom.
Det är 2 pojkar. Bäst så man inte faller tillbaka i att ska ha marsvins bebbar. Den vuxna hanen är kastrerad.
När vi hämtat dom åkte vi inom yngsta barnbarnet Aurora så hon fick säga hej till sina grisar.
Sedan hemma fick de 7 dogsen säga hej.
Efter 1 timme kom sedan äldsta barnbarnet Izabella för att säga till dom vad dom nu heter. Och givetvis gosa i massor.
Tack Caroline för dessa underbara marsvin.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, ser ut som om hundarna blev nöjda över nya familjemedlemmarna hahaha. Så roligt att de får det bra och att barnbarnen blev glada över gossarna. Här hemma byggdes det om på eftermiddagen och numera har grisarna stort och rymligt.

2013-03-18 @ 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0