nya "bloggar"

Sen jag har kommit hem har jag bara legat i soffan uppe hos Edina och bebisarna. Det är så skönt att ligga här uppe faktiskt. Höra hur de små liven gnäller. hihi.

Jag håller på att fixa lite saker på bloggen. Det ska bli så spännande när det blir klart! För er som undrar ska det vara en sida utöver dazzlingflash.blogg.se och sen hundarnas namn. Tillexempel Ofelias sida heter dazzlingflash.blogg.se/ofelia. Man kan kolla redan nu fast har ännu inte skrivit något och lagt ut bilder som jag vill. I varje hunds egna "blogg" skriver jag lite om hunden och lägger in bilder.

Alla som läser bloggen vet kanske inte när hundarna är födda? vad färgen de har kallas, vad de egentligen heter mer än tilltalsnamnet och mycket mycket mer. Hoppas ni längtar tills det blir klart, för det gör jag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0