bilder ifrån igår.

Det var riktigt länge sedan jag skrev här utan det har varit mamma som uppdaterat. Jag har så mycket i skolan känns det som, man går dit och sen när man kommer hem orkar man inte göra någonting. Men nu är det ju helg! Och igår var lilla Dazy här. hon har blivit så urfälld och fått tillbaka sin vanliga kroppsform. haha!

När hon kom igår sprang hon in och kollade om det fanns några valpar kvar och visst fanns det kvar. Två stycken. Min lilla Flora och mammas Fiddeli.

Här är några bilder som togs igår.

Mamma Dazy och lilla Flora.


pusspuss mamma!


Här är Samba, och hon ser väldigt blöt ut, kan det vara valparna som bitit henne.. ?



Fiddeli som står på morfar Schakki.


Min lilla "råtta" som jag kollar henne. Hihi, en riktig söt råtta !


Och mammas björn Fiddeli.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0