kex!

Igår kväll vid 11 tog jag ut Zorro för sista gången. Och den lille busen ville inte komma in igen. Så vi va ute i säkert 20 minuter. När vi väl gick in igen så somnade han säkert direkt...

När jag vaknade idag blev alla hundarna jätteglada och även Zorro blev det. Han förstod inte riktigt varför de blev så glada men han blev ännu gladare när han fick gå ut och kissa..

När jag sen kom hem ifrån skolan låg vattenskålen vid spisen uppochner och vatten i hela köket! Eftersom jag var enormt kissig själv så släppte jag bara ut hundarna och sen gick in på toa. och på vägen in så hittade jag både Zorro kiss och bajs. En riktig buse alltså. Så jag tog upp det senare, torkade upp vattnet och dammsugade huset. Och sen busade vi alla hundarna ute i trädgården och sen blev det kex och godis här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0