Valpfortsättningskursen.

Valpnamn är bestämt! Och självklart blev det min coola stavning. Men håll ut lite till med stavningen! tihih.

Nästan precis kommit hem ifrån valpfortsättningskursen. Är så stolt över min lilla bebis. I slutet blir hon riktigt trött men annars går det bra.

Jag har alltid haft en gullig ton mot henne och alltid gullat och inte skällt på henne när hon inte har kunnat göra något när hon inte har fått springa runder och sånt. Så när de andra hundarna inte gör som deras ägare vill skäller de och ryter på hundarna. Och Edina som inte är van alls vid det blir rädd. Sjuuukt synd. Men hon får vänja sig vid det! :)

Annars är jag jättenöjd med kursen och alla som går där. Jättetrevligt folk! :)

Nu ska jag snart gå och duscha och fixa mig inför släktkalas ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0