hundbilder

Igår fick jag några fina bilder som jag ska dela med mig av nu. Kolla på våra små bäbisar. Underbara ! ♥



Fyra hundar och en katt står vid mamma när hon fixar maten.

Mitt ÄLSKADE ÄLSKADE HJÄRTA ! <3


Jag tror att ni alla vet att Samba är min allra första egna hund. Och att hon är som hon är gör bara saken mer underbar. Vilken hund hon är! Samba är och kommer alltid vara den bästa hunden i mitt liv. Och när jag fick veta att lille Hiccory kommer ifrån samma uppfödare som Samba gör, blev jag såå glad! Min lilla lilla Samba ska få en "lillebror" tihih. awhh, kommer bli kär,



Ofelia, Edina, dazy och Schakki därbak. Den lilla familjen.


Kolla min flickas söta ögon!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi måste tömma balkongen absolut senast 12 april :s

2010-03-23 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0