Å & B + Regn = sommarlovsväder

Jag lovar, det ska bli bättre uppdateringar på bloggen nu! så håll koll, MINST ett inlägg varje dag! :)

Det åskar och blixtrar som tusan utanför men det gjorde mer innan på förmiddagen. Jag väntar bara på att det ska sluta och ha slutat en stund så att det inte börjar när jag är mitt på den lilla rundan med Samba och Dazy, det blir ju inte så kul om både Å & B kommer tillsammans med regn. Då kommer de aldrig vilja ut mera med mig ! HAHA

Så håll tummarna att sommarvädret kommer imorgon som de säger ! vill verkligen ha sol så man kan gå långa runder med hundarna i klänning och shorts! Vem vill ha regn hela sommarlovet? Inte jaaag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0