Samba simmar + Edina&Schakki "badar"

Vi har köpt en pool till Izabella som är 38 cm hög. Den skulle vara hög så att Samba kan simma i den och göra så att hennes ben för muskler efter operationen. Och detta är bilder ifrån hennes första simtur i poolen.



Men jag tycker det ser ut som om hon skvätter mest. Det gjorde hon i början, men nu kan hon simma fint.:)


Och här simmar hon fint..


Åh, hon är så söt min bebis!


Här har hon simmar klart efter kanske fem minuter. Jag märkte på henne att hon började bli trött så då fick hon komma upp igen.

Här är hon i min famn i en handduk och tokar av sig det mesta eftersom det inte var så jättevarmt den dagen.


Sen skulle Edina också testa, Vi tog på selen på henne för att hon inte skulle hoppa ut. Men hon tyckte inte alls det var roligt.


Sen skulle mamma kiva med Schakki också. Men han spände sig och ville inte alls bada.


Här ser han lite rolig ut faktiskt. haha


Hon slängde i honom men han hoppade snabbt ur igen. haha

Kommentarer
Postat av: Carina

haha vilken fegis Schakki är, undrar var Enzo har fått sitt simm och badintresse från??

2010-07-11 @ 21:06:25
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: carro

Awe vad härliga bilder ni har :)

2010-07-13 @ 21:04:46
URL: http://carroknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0