skorna

Jag har kollat upp en massa skor, priser och annat. Och nu vill jag höra vad ni tycker. :) Skorna är ifrån tre olika butiker. och det är rea på nästan alla skor.

Detta är sneakers. Jävligt fina! och de ser sköna ut också. På de två första på andra raden ( de rosa och blåa) finns billigare i en annan nätbutik än det priset som står där.

Bild 1: Skor i läder och med gummisula. De har blixtlås och kardborreband så skorna lär inte trilla av och verkar vara lätta att sätta på.
Bild 2: Dessa är fodrade med fleece. och har gummisula för bra grepp.
Bild 3-6: Även dessa med fleece och har knytbara snören som man kan spänna för att skon ska sitta bättre på tassen.


Bild 1: Har en metallbricka framtill så skon inte skrapas, insidan har mjukt tyg men den ser kall ut?
bild 3-4: precis samma som bild 3-6 på förra bilden. Bara andra modeller.


Sen finns det dessa läderstövlarna. De är nästan helt vattentäta också! höga och de är fodrade så tassarna fryser inte heller.


Sen till sist har jag hittat dessa. Mjuka skor med fleecefoder inne. De håller tassarna varma inne i skorna men jag kan tänka mig att det blir lätt blött och då blir det kallt? Men dessa ser veerkligen mysiga och sköna ut! De blir under 300 på rean!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ta dem rosa läder skorna til samba :D

2010-01-09 @ 21:01:06
Postat av: Anonym

jag tycker du ska ta dem rosa läder skorna til samba :D

2010-01-09 @ 21:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0