skorna komna

Ett tag sedan jag skrev något här nu känns det som? Finns inte så mycket att säga. Edina löper fortfarande, Schakki har börjat yla nu när mamma åkt till jobbet, Edina gnäller och Samba och Ofelia är helt normala. Allt det väl ? haha

Sambas sötnosskor har kommit idag ! Tyvärr va det lite för små, så ska mejla de om man kan byta till en större storlek, annars får vi behålla de och hoppas på att få en mindre hund nästa gång. Ska se om jag lägger in en bild på de små söta skorna om ni vill se ? :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag visste det, hade det på känn. Hade jag kommit igår skulle han börja yla, nu börja han ändå.. men jag slipper :) hihi, komer på torsdag sitället :D:D:))

2010-01-30 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0