mycket snack.

Lilla Edina är nog snart i höglöp här hemma och de måste vara delade hela tiden hundarna. Jäävligt jobbigt på morgonen när man ska gå upp och ta ut de, Det tar väldigt lång tid och ibland vill de inte ens gå in. Så lite småsur kan man bli då när man har en buss att passa som inte går att missa och när man inte hinner bli klar till dess. Så jag längtar bara till när löpet är över så de kan vara tillsammans.

Så lilla Edina är nästan alltid med mig nu. Går jag upp på mitt rum hänger hon med där och ligger och latar sig. SKÖNT för henne! Och igår va jag ritkigt trött efter skolan och la mig redan vid 7 på kvällen. Och då hängde hon med upp. Innan mamma körde till jobbet tog hon ut de och sen fick mina flickor komma tillbaka upp på rummet och lata sig.

Jag vaknade ganska många gånger av att hon hoppade upp i sängen och väckte mig, antingen låg hon på mig eller så pussade hon mig. Hoppas hon inte blir lika jobbig nu i natt.

Jag och flickorna ska nu gå ut och gå eftersom mina ögon snart åker ihop och klockan är liiite för lite för att sova. Så för att jag ska hålla mig vaken är det bäst att gå ut. Dags att klä sig lite tjockt och mååååånga stumpor så tårna inte fryser. Samba kan ju inte gå så fort, och hennes SKOR har fortfarande inte kommit ! :(

Förresten, ingen har väl missat att det kan bli SNÖSTORM inatt? Jag håller tummarna på att när jag vaknar imorgon finns det huuuuuuuur mycket snö som helst! Låååååt det hända! ingen kan älska snö mer än mig ! hihih. Känner mig så glad av snön och solen, När snön glittrar av solen. SÅÅ MYSIGT! hihi. Nej nu ska jag gå ut ! haajdå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0