valparna hos vetrinären.

hejhej, länge sen sist. Mamma har varit duktig på att uppdatera. Just nu sitter jag med Edina i famnen. En riktig sötnos är hon.

Vi har nyss kommit hem ifrån vetrinären. Alla valparna skrek högt när chipet kom in, men det var bara flurry som gnällde när de fick vaccinsprutan. Stackars lille pojken. Nu kommer snart första valpköparen och hämtar lilla Fancy. Sen flyttar även Flurry idag och frazze blir kvar till i mitten av september.

Snart ska jag även ta mina töser på en promenad, och inte får jag glömma min lilla FLORA ! hihi, första gången valparna kan gå ut är nu när de fått sin spruta.

Jag ska se om det kommer in bilder ikväll, så håll utkik ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0