Valparna 6 veckor.

Idag är valparna redan 6 veckor.
Dom har blivit vägda och avmaskade.
Minst var Florentina och Fancy, det skilde 3 gram på dem. De vägde ca 1200g.
Störst var Flurry och Fiddeli. De vägde ca 1600 g
Dom är ute nästan hela dagarna. Man måste passa dom mycket för gladans skull.
Så här är lite 6 v ute bilder.

Vackra Fiddeli, tänk om jag kunde behållt henne med, rätt attityd och verkligen snygg.
Går på foder till rätt person.

Minsta killen Frazze.

En 6 veckors måltid serveras utomhus.

Efter maten blir Flurry så här trött.

Schakki gillar valparna men älskar sina bollar.
Edina bryr sig inte om bollar men älskar sina pipisar.


Va?! Någon gräver i min rabatt!

Nämen Samba!


Kommentarer
Postat av: Carina

De växer snabbt de små och gulliga är dom. Enzo gillar oxå bollar fast han har inga såna fina som "pappa" har, får nog ta och köpa en sån. Ha en härlig helg.

2010-08-07 @ 07:58:51
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: martina

Jag längtar sååå mycket tills jag ska skaffa en sån här liten filur! Dom är helt underbara :)

2010-08-07 @ 17:47:48
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0