Agilityn från Tisdags.

Shiit så länge sen jag skrev. Kom på att jag inte skrivit om Agilityn som var i tisdags heller? Så nu ska jag se om jag kommer ihåg det fast allt annat som varit efter. HAHA

Pappa körde oss dit, jaa mig och Edina, eftersom mamma va i STOCKHOLM! Sen åkte han hem igen. Vår tränare har delat upp oss. Så numera tränar vi ifrån 7 till 8. Och en timme va helt perfekt. Det blev inte lika drygt nu när de inte kan så mycket.

Och jag är sååå stolt över mitt monster. Hon kivar med mig HELA tiden. Om hon t.ex. ska gå in i tunneln, så springer hon fram till den och tvärnitar. Så får jag stå där hur länge som helst och locka henne. Sen springer hon fort som fan igenom. allt för att retas. haha. Min lilla råtta! ♥

Sen blev det ett nytt hinder som vi testade. Vippen, eller som många kallar den gungan? och första gången gick hon upp på den. Det smällde lite och så kollade hon på mig och gick vidare ner. Sååå gulliiig!

Och ni skulle se, det finns en liten liten liten chihuahua där. Hon är såå jävla söt! haha. Så när hon skulle göra den, det kom inget ljud när hon går upp, sen åker den sakta sakta ner och snär "brädan" slår i marken låter det fortfarande ingenting. Den lilla sötnosen kan inte väga speciellt mycket. HAHA!

Jag som tycker Samba är liten, men denna chihuahuan är en tredjedel av henne. En riktig riktig sötnos! Men mina drottningar klår inte en liten chihuahua ! ;d hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0