Vetrinären med Edina IGEN....

Nu är jag nästan nyss hemkommen från vetrinären igen. Edina va ute i trädgården och sen började hon skrika så mamma och jag trodde hon skulle dö. Aldirg hört någon skrika så mycket. Men hon kunde tydligen det. Så mamma sprang ut till henne och då gick hon på tre ben. Höger bak ville hon inte alls stå på och sen när vi väl kom till vetrinären så visade det sig vara en rejäl stukning. Men hon blev sövd ( tror jag ) och sen röntgade de hennes knä eftersom det var där hon hade ont. Och som sakt så visade det inte någonting alls där. Så en stukning blev det.
Hon dreggar och kräker nog lite också och kissar på sig hela tiden av sprutorna hon fick för muskelnågonting. Stackars Edina.
Efter en timme där har jag blivit enormt trött. och jag tog någon bild på henne innan men de kommer när jag har sovit några timmar och är hemma från skolan igen.

Kommentarer
Postat av: Kin@

Ja, se de små:)

En stukning, känns ju, men man vet ju att det går över, till slut...

Ta hand om lill-gumman och dej själv!

Mvh Kin@

2009-09-02 @ 07:33:51
URL: http://kenneljenkins.se
Postat av: Carina

Hon leker för vilt den lille tjejen. Här hemma är det bara Tyson som hoppar på 3 ben ibland när de har lekt för vilt. Hoppas hon blir sig själv snart. Ha det så bra

2009-09-02 @ 14:53:23
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0