Hundutställning i Sofiero

Idag var det hundutställningen i Sofiero. Jag mamma min mormor och Lisa, min kusin åkte dit med tre av våra mittlar. Även Enzo och Carina kom och hälsade på.Så nu kommer det en MASSA MASSA bilder som vi tagit idag.

Vi har tagit nästan 400 bilder så jag lovar att inte alla ska komma in. Men många kommer nu. njut och kommentera vad ni tyker. :)

Alla bilder går att trycka på så de blir större. Så gör det! Inlägget blir för långt om alla kommer efter varandra.


Jag och Schakki tävlade mot en annan hane. Den andra vann över Schakki men han fick 1a-pris iallafall.


Dazy och jag tävlade mot en tik som vi vann över. Sen kom hon och mamma trea bästa tik.


Samba min sötnos blev bästa tik idag och blev BIM. BIR blev hanen som Schakki tävlade mot.


Eftersom både Samba oc Dazy gick vidare fick mamma gå in med Dazy. För aldrig att jag lämnar ifrån min Samba till mamma. För då hade det inte gått bra. Det är så kul att hundarna har en sån fin kontakt med mig. Väldigt kul.


Här är lilla Enzo och jag. Snacka om att han är söööt. Väldigt lik edina i huvudet.


Jag är väldigt nöjd över denna dagen. Kunde knappt bli mycket bättre än vad det gick. Vi fick en massa rosetter och samba och jag fick två pokaler. NÖÖJD!!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilka massa bra bilder det blev idag. Gillar skarpt den på Schakki när han hoppar :-)

2009-09-12 @ 22:23:58
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0