Drottningarnas drottning SAMBA!

Nu har jag nyss kommit hem från en liten runda med mina bebisar. Edina gick som en galning hela rundan och sprang överallt. Vetrinären säger att hennes muskler runt benet försvinner och att det måste finnas det så hon tränar ju upp det när hon springer och drar som en galning. Och så kommer Samba, drottningarnas drottning och går som om hon äger hela världen. Hon går ALLTID lös när jag är ute med henne och har aldrig ett koppel med. Och hon tycker att Edina veerkligen är tramsig som springer runder så. Det ser man på henne.

Mamma har nyss gått ut med Ofelia och Schakki till min syster Anna. Ofelia ska vara där nu när höglöpet börjar och tills det slutar. Så Schakki inte blir skin och ben igen. Stackars liten.

Nej men nu har jag läxor att göra. Ett arbete som jag ska skriva om i Bransch & produktkunskap. Och så ska jag skriva om en tvättmaskins historia och allmänt om en. Och sen en massa annat också. Så bäst att börja nu så jag är klar tills pappa kommer hem så vi kan köpa FÄÄÄRG!!

Här kommer en gammal goding på mig och Schakki som valp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0